vrijdag 8 maart 2013

condoleance kaart

Het is weer even geleden dat ik iets geplaatst heb. Het is niet dat ik niet wilmaar kan nog niet goed de inspiratie weer te vinden om te freubelen en heb nog niet goed de rust in het lijf zeg maar.
Nu moest ik wel een kaartje maken en dat was een condoleance kaart. Dit zijn niet de meest leuke kaarten om te maken maar sosms heb je die wel eens nodig.
Zelf vind ik hem wel goed gelukt maar ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Het kaartje is gemaakt met een oude mal van silhouette. Het was weer even een gepruts om het het netjes uit te snijden maar het is gelukt. Vond het te kaal om alleen dat op de kaart te plakken dus heb ik een klein vierkantje gestanst met een nestabillitie waar ik de tekst op kon stempelen en bloemetjes er bij geplakt.
Ik heb alleen maar cardstock gebruikt dus is het een rustige kaart geworden.

 
 
Bedankt weer voor het langskomen en ik ga proberen weer wat meer kaartjes te maken.
groetjes
Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten