donderdag 18 september 2014

een kaartje

hallo lieve bloggers,

Deze keer een kaart zonder tekst, tenslotte kun je die dan gebruiken voor elke gelegenheid of zomaar eens een leuk kaartje te sturen.
Ik heb een schets gebruikt van de club Crazy meiden, vond die erg leuk om eens te proberen.
Het papier is al een oude lijn maar vond ik wel leuk om weer eens te gebruiken, ben momenteel bezig mezelf uit te dagen tot kleuren die ik niet zo snel pak.
Het afdrukje is een magnolia die weer is ingekleurd met de derwentpotloden.
 De bloemen zijn geponst en deze keer heb ik de blaadjes een beetje gevouwen, zo krijg je toch ineens een heel andere bloem.
Grote takje is een Noor en de kleine van de pons van Martha Stewart.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

 
Bedankt voor het langskomen en de leuke berichtjes.
Tot de volgende keer weer.
 
liefs Annemarie

3 opmerkingen:

  1. In één woord schattig.
    Mooi gekleurd Annemarie ook het papier is schitterend, de bloem maakt je kaart helemaal af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk, Annemarie! ik heb dat papier ergens nog liggen!

    BeantwoordenVerwijderen