woensdag 18 maart 2015

verjaardagskaart

Hallo lieve bloggers,

Hier weer een kaart van mijn hand. Ik heb af en toe nog wel eens een kaartje gemaakt maar vergeten die op de foto te zetten. Verder kwam ik er maar niet aan toe, geen fut enzo.
Maar we zijn er weer en gaan weer aan de gang. Afgelopen zaterdag was ik jarig en van mijn mannetje heb ik sennelier voor mijn verjaardag gekregen dus dat wordt oefenen. Heb er zin in.

Maar terug naar dit kaartje.
ik heb het gemaakt voor het blog Kleuren met potloden.
Het is gemaakt met een nieuwe mal van Dutchdoobadoo de shape art ornate.
Vind het een gave vorm. Heb de grootste getekend op kraft papier en dan twee kleinere maten van design papier.
In het midden een strook gemaakt met daarop een strooachtig gaas. (heb ik gevonden bij de Zeeman).
De ronde mal is van Joy crafts zo ook de filmstrip en de takjes. De tekst heb ik gestempeld op een banner ook van Joy crafts. de bloemen zijn van Nellie Snellen en in het midden heb ik een pareltje geplakt.
Het afdrukje is van magnolia en heb ik ingekleurd met de derwent soft potloden.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 


 
Bedank voor het langskomen en tot een volgende keer.
 
liefs Annemarie

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Annemarie!!
    Alsnog Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemarie, nog gefeliciteerd en wat heb je een mooi cadeau gekregen!
    Schattige kaart!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen