woensdag 10 juni 2015

Beterschap

Hallo lieve allemaal,

vandaag weer eens een kaartje van mij op mijn blog. Momenteel zit ik midden in de griep en ik kan je verzekeren dat is geen pretje maar daar komen we ook wel weer boven op.
Mijn kaartje is teven mijn bijdrage voor de nieuwe challenge op het Kleuren met potloden blog waar de nieuwe challenge "" Anything goes"van start gaat.
Dit keer hebben wij een nieuwe sponsor en hebben we allemaal een kaart gemaakt met een digi van Rick St. Dennis.
Het viel niet mee om een leuke digi te  vinden maar ze zijn er wel degelijk, het zijn een apart soort digi's die ik niet snel zal zoeken maar heb wel een leuke gevonden net als de andere DT team leden.

ik heb gekozen voor Nancy nurse hat en heb er een beterschapsklaart mee gemaakt.En uiteraard is ze gekleurd met de derwent potloden color soft.
Heb de beterschaps mal en pleister van Joy gebruikt. ook de blaadjes zijn mallen van Joy crafts.
De bloemen heb ik op internet gekocht en vindt ze echt geweldig.
Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden en hopen dat jullie mee doen met de challenge .


Bedankt voor jullie bezoek en tot een volgende keer.

liefs Annemarie

4 opmerkingen:

  1. Hallo Annemarie
    Ik heb net de kaart van Astrid bewonderd en nu die van jou, wat ben jij ook goed met het inkleuren van je afdruk. Mooi gedaan met de potloden.
    Prachtig is je kaart, de afwerking is perfect, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een toepasselijke digi uitgezocht, hoop alleen dat je geen injectie nodig hebt.
    Beterschap,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, deze digi's zijn heel apart, maar je hebt een hele leuke kaart gemaakt!
    ik hoop dat je je inmiddels al beter voelt! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen