woensdag 22 juli 2015

Gefeliciteerd met je verjaardag

Hallo lieve bloggers,

Vandaag mag ik weer een kaartje op het blog van Kleuren met potloden zetten.

Ik heb eens voor iets heel anders gekozen.
Geprobeerd om eens een simpele kaart te maken met niet teveel poespas erop. Niet iedereen houdt van kaarten met vanalles erop. Is best moeilijk om er niet te veel op te gaan doen maar ik denk dat het gelukt is.

Ik heb een kaart van 10 x 14,8  die ik staand heb gemaakt, zo kun je in de binnenkant altijd nog wat schrijven.
De muzieknoten komen van een vel van Inkido, verder alleen wat cardstock gebruikt.
Alle randen zijn beinkt met distressink Walnut stain.
De tekst is gestempeld met stempels van Joy crafts.
Het plaatje heb ik van internet en is ingekleurd met de derwentsoft kleurpotloden.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

 
gebruikte kleuren:
 
beer: C530, C630, C640, C580, C590
broek: C310, C320
trui: C070
microfoon: C650
schaduwen: C360, C690
 
Vergeten jullie niet om ook eens op het blog te gaan kijken. Je kunt er meedoen met leuke challenges.
 Je kunt nog tot 7 augustus meedoen met de juli challenge: gebruik kraft op je kaart en  de winnaar mag maar liefst 3 digi's uitkiezen van scrappers delights.
 
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart.
 
liefs Annemarie

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke/schattige kaart heb je gemaakt. Lieve stempel ook en erg mooi ingekleurd.
    Mooie sketch heb je gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je kaart weer een lieffie Annemarie, zo,n lief stempeltje, weer prachtig gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen