donderdag 13 augustus 2015

verjaardagskaart

Hallo lieve bloggers,

Vandaag met het warme weer toch een kaart gemaakt.
Mijn nichtje is volgende week jarig dus dat verdient een kaart.
Ik heb hem aan het weer aangepast en de ijsjes mal van DDBD erbij gepakt.
Ik ben begonnen met 1 van de nieuwe mallen van DDBD als basis in craft.
Hierop met designpapier gewerkt.
Het ijsje van DDBD heb ik eerst op wit cardstock getekend en daarna met designpapier de bollen. Het ijskoekje van kraft papier en daarna nog een keer geembost met de stipjes.
Het plaatje van Mo Manning is ingekleurd met L'Aquarelle van Sennelier.
De tekst is gestempeld met teksteen van Joy.
Het gras is ook van Joy en heb ik 2x keer uitgestanst, zo lijkt het alsof het krukje echt in het gras staa.

Ik ben benieuwd wat de jarige en jullie er van vinden.

 
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart.
 
liefs
Annemarie
 
 
 
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij 7kids challenge blog
anything goes

3 opmerkingen:

  1. Leuk is deze mal van DDBD Annemarie, je hebt een pachtige kaart gemaakt en weer zo mooi gekleurd.
    Ik heb er geen puf voor met die hitte.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet card!! Such a cute image!! Thanks for joining us at 7 Kids College Fund!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! One of my favorites. Thanks for playing along at 7 Kids College Fund.

    BeantwoordenVerwijderen