zondag 24 april 2016

Olifantje

Hallo lieve bloggers

Vandaag is het aan mij weer de eer een kaart op het kleuren met potloden blog te zetten.
Omdat het thema van de challenge een dierenkaart is heb ik die er nog maar even in gehouden en een kaart gemaakt met een olifant.
Ik heb er even geen tekst op gezet zodat ik hem dan nog kan gebruiken voor allerlei momenten.


 
Deze keer een grote kaart gemaakt omdat de afbeelding best groot is.
Het design papier komt van een blok van Joy crafts en de doily achter de olifant en de hartjes zijn van Sizzix.
Ik heb mijn afbeelding weer ingekleurd met mijn derwent color soft potloden.
De nummers zet ik onder de close up van de aafbeelding.



 
Olifant: C670, C660
oren: C190
ballon en rokje: C140
 
Ik heb weinig potloden gebruikt maar vond het toch wel leuk geworden .
Ik hoop dat jullie dat ook vinden.
 
Denken jullie nog aan de challenge, je hebt nog even de tijd om een leuke dierenkaart te maken.
 
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart.
 
liefs Annemarie

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Mooie digi en prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is ie al net zo mooi als op het KmP blog :-).
    Prachtige kaart en schitterend ingekleurd Annemarie!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen