woensdag 22 juni 2016

van harte beterschap

Hallo lieve bloggers.

Vandaag een kaart die ik gemaakt heb voor mijn nicht die al een tijdje in het ziekenhuis ligt.

de vorm is een mal van DDBD. Ik ben begonnen met hem over te tekenen op donker blauw cardstock en daarna op design papier.
Een kleinere versie op kraft cardstock en wit cardstock.
Het witte cardstock heb ik bewerkt met een spattechniek met de zig clean color real brush stiften en een crealies stempel.
De afbeelding is van Magnolia en is ingekleurd met de Zig clean color real brush stiften.
Ik heb helaas de kleuren niet opgeschreven, ik zal daar de volgende keer aan denken.
de swirl is een mal van Cut-ies, het filmstripje en de bloemen zijn van Joy crafts.
de tekst is ook van Joy crafts


 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart.
 
liefs Annemarie

3 opmerkingen:

  1. Het kleuren is goed gelukt!! Leuke kaart!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat je nichtje met deze prachtige kaart zich weer iets beter gaat voelen Annemarie, je hebt er een schattige kaart van gemaakt en prachtig gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi lief kaartje met magnolia mooi gekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen