donderdag 7 juli 2016

Hooray

Goedemiddag lieve bloggers,
 
Ik heb nog een kaart die ik jullie nog niet had laten zien.
Dit is een kaart met stansen van de Cut-ies, waar ik direct verliefd op was.
Op zich heb ik niks met zee thema's maar deze zijn zo schattig en zo leuk dat je een stans hebt en daarop kunt stempelen met de bij behorende stempel.
Met deze kaart ben ik behoorlijk uit mijn comfortzone gegaan omdat ik ook de achtergrond zelf heb gemaakt (waar ik normaal met design papier zou werken)
 
Ik ben begonnen met swing card van Dutch Doobadoo.
In plaats dat ik dus design papier heb gebruikt heb ik dus wit cardstock gebruikt en dat beinkt met distress inkt.
Op de buitenste zijden heb ik een stempel van Crealies gebruikt en ook hier een daar een beetje de stempel van Cut-ies gebruikt voor de belletjes.
Op de middelste achtergronden heb ik een mask stencil van Dutch Doobadoo gebruikt.
 
Daarop heb ik de stansjes van de Cut-ies gebruikt en deze heb ik ingekleurd met de Zig clean color real brush stiften
Ik ben zelf tevreden over het resultaat.
 
ben beniuwd wat jullie ervan vinden.
 
 
Bedankt voor het langskomen en tot een volgende kaart.
 
liefs Annemarie

1 opmerking: