maandag 5 december 2016

A hug is a Mug

Hallo lieve mensen.
 
Vandaag een kaartje voor iemand die wel een hug kon gebruiken.
ik weet dat ze gek is op paars vandaar dat ide kaart in de kleuren paars heb gemaakt.
 
 
 
 
Ik heb voor de achtergrond gebruik gemaatk van een mask stencil van Dutch Doobadoo. Een van de laatste nieuwe. Toch wel erg leuk om te doen (gebruik dit niet vaak)
Ik heb de kleuren van Distresinkt gebruikt om de achtergrond te maken.
Verder heb ik nog gebruik gemaakt van leuk Joy Crafts mallen.
Het raster rondje en de bloem zijn een paar van de nieuwe mallen.
Onder de bloem heb ik takjes gebruikt van Creative Expressions.
deze mallen zijn zonfijn en het leuke is dat je vaak takjes of blaadjes hebt voor beide kant op. Dat mis ik nog vaak bij andere mallen.
Nog wat meeldraadjes en daarmee was de kaart al klaar.

 
De stempel is van CC Design en is ingekleurd met de Zig clean color real brush.
over het paarse van haar shirt en haarband heb ik Wink of Stella Clear gebruikt.
Alles kan je halen bij  Stampsandcards
 
bedankt voor het langskomen en tot een volgende kaart.
 
liefs Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten