zaterdag 8 juli 2017

You're grrrreat

Goedemorgen allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje nemen op ons blog.
Vandaag weer de eer aan mij om er iets te zetten  op kleuren met potloden  blog.
Ik ben aan de slag gegaan met een leuk piraatje, stempelset van My Favourite Things.
Ook de tekst komt uit deze set.


Het papier wat ik heb gebruikt is van Modascap Elizabeth Crafts Design.
Het blauwe heb ik gewoon met de hand gescheurd.
Het rode heb ik een mal van MFT gebruikt zo leuk want las je hem verstuurd is het dus gewoon dicht en kan de ontvanger hem openscheuren. Zo leuk als daar dan je tekst te voorschijn komt

Wat jute touw en klaar is mijn kaart. Omdat het een stoere kaart moet zijn heb ik hem niet verder versierd.

Mijn piraatje is gekleurd met de Faber Castell Polychromos, helaas had ik mijn potloden te snel opgeruimd en weet ik dus de kleuren niet meer .
Maar een piraat kan je in de kleuren kleuren die je maar zelf wilt.

Bedankt weer voor jullie komst en tot een volgende kaart.



1 opmerking: