zondag 20 augustus 2017

Welkom lief kleinje

Hallo lieve bloggers,

Vandaag weer een kaartje van mijn kant op het kleuren met Potloden blog
Ik zag een heel lieve digi van Whimsy stamps dus die heb ik direct besteld en dan moet die natuurlijk ook gekleurd worden.
Wist eerst nog niet of ik hem als geboortekaartje of als verjaardagskaartje voor een klein kindje zou doen maar mijn man heeft besloten dat het een geboortekaartje werd.




De achtergrond heb ik zelf gemaakt met een stencil van DDBD en distressinkt.
Het is een easelkaart geworden en daarvoor heb ik een XXL mal van Crealies gebruikt.
De tekst is van Nellie Snellen , nog een bloem en wat takjes erop en klaar is je kaart.
Uiteraard is de digi ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos.


Helaas had ik de potloden iets te snel opgeruimd dus heb ik de kleuren niet meer bij elkaar.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om langs te komen en tot een volgende keer weer.

1 opmerking: