woensdag 13 november 2013

Merry Christmas

Zo weer een kerstkaartje gemaakt.Dit is een van de drie kaartjes die ik maak voor onze kinderen omdat ik voor hen een specialere kerstkaart wil maken.
Het voorbeeld heb ik overgenomen van een template van Norma. Zij maakt zulke mooie kaarten en wilde deze graag ook eens proberen.
Ik heb weer gebruik gemaakt van "oud papier" van My Mind's Eye. verder heb ik een digi van Sherri die deze maak voor  de  club van Tiets. Dus daar doe ik mee met de digiwedstrijd van November.
Vond het heel erg leuk om te doen en heb haar ingekleurd met de derwentpotloden. Verder heb ik mallen gebruikt van Marianne design en Nellie Snellen, bloemen zijn gepinst en de grote takjes zijn van Noor design, de kleine takjes geponst. Tekststempel weet ik niet meer waar die van is.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.

voorkant
 


binnenkant
 


 
 


 
Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer.
liefs Annemarie
 
 

2 opmerkingen:

  1. Hallo Annemarie, je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt met de leuke Bestie,s, wat een werk moet dar geweest zijn, maar het resultaat is schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card and love the design
    Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen