dinsdag 22 juli 2014

Gefeliciteerd met je verjaardag

Hallo lieve medebloggers,

na een tijdje hard werken voor mijn schoonmoeder (verhuizing) kan ik eindelijk weer eens wat zelf aan de slag.
Ik heb een tasjeskaart gemaakt die ik had gezien op het internet (helaas weet ik niet meer bij wie) maar wel dat je de tutorial kunt vinden bij stampartic.

Voor dit kaartje heb ik de leuke digi van Noortje gebruikt.
Deze konden we allemaal krijgen ter ere van de verjaardag van Noortje die 2 jaar werd.
Ontzettende lieve digi die ik heb ingekleurd met mijn derwent potloden.

Voor de afwerking heb ik verschillende Noortjes gebruikt en ook de stempels komen van Noor design.
Bloemen zijn gestanst met ponsen in verschillende maten, de kleine takjes zijn ook geponst.

Het papier wat ik heb gebruikt is een oude lijn van Bo Bunny.



Het tasje aan de voorkant





Hier zie je de zijkant goed





En dit is de binnenkant waarin je Noortje ziet staan tussen de bloemetjes.
 
 
 
close up van digi ingekleurd met derwent


Gebruikte mallen: Noor design nr 6002/0258
                           Noor design nr 6003/0027
Gebruiket stempel: Noor design nr 6410/0021

Met deze kaart wil ik mee doen met de challenge op het Noor design  blog


Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot de volgende keer.
liefs Annemarie






1 opmerking: