donderdag 24 juli 2014

Hiep Hiep Hoera

Hallo lieve medebloggers,

Vandaag weer een kaartje. Een verjaardagskaartje ( moet nodig weer voorraad maken!)
Ik heb een magnolia ingekleurd met de derwentpotloden.
Verder heb ik gebruik gemaakt van een oude lijn van Basic Grey namelijk Blush , die heb ik altijd zo mooi gevonden maar het begint op te raken (zoo jammer!)

Achter het plaatje zit een stans van nestabillity.
De tekstkaartjes zijn freebee's van Noor design, zo geweldig en zo leuk om verschillende met elkaar te combineren.
De bloemen heb ik geponst, ook de kleine takjes zijn geponst. De grote takken zijn van Noor design.
Alles heb ik beinkt met distress inkt (walnut stain) en daarna bewerkt met de distresser.


Ik hoop dat jullie haar weer leuk vinden.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer weer.

liefs Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten