vrijdag 29 augustus 2014

een hele dikke knuffel

Hallo lieve bloggers,

vandaag heb ik geen kaart gemaakt maar een kadodoosje. Dat vind ik altijd zo geweldig om te doen dus dat werd wel weer eens tijd.
Ik heb de mal gebruikt van Dutchdoobadoo op wit cardstock. Deze aan de randen beinkt met distressinkt walnut stain.
 Daarna in de "oud papier "bak gezocht naar een leuk papiertje. Dus weet niet van wie dit papier is.
Ook die randen zijn beinkt met distressinkt walnut stain.
Hierop heb ik met de Joy mal 6002/0147 in het groen een papiertje erop geplakt. Het afdrukje is van Wimsy stamps. Wist al meteen dat ik deze wilde gebruiken dus dat was al makkelijk. Het afdrukje is ingekleurd met de derwent potloden. De tekststempel is ook van Joy nr 6410/0005 en daaronder heb ik nog een joy mal gebruikt nr 6002/0149.
Bloemen uit de bloemenbak gehaald ( hihihih overal een bak voor)  en daaronder de blaadjes van joy nr 6002/0331 en geponste takjes.
Ik vind hem leuk geworden hoop jullie ook.
Mallen kun je kopen bij https://www.facebook.com/pages/Stampsandcards/539132219546124?hc_location=timeline
Als het niet op voorraad is vraag er gerust naar, we kunnen het altijd bestellen.

 
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.
 
liefs Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten