vrijdag 8 augustus 2014

happy Bday Girl

Goedemiddag lieve bloggers,

Vandaag weer een kaartje, momenteel gaat het niet zo hard want de kinderen zijn hier en daar wil ik graag mijn tijd ook aan besteden, aangezien ik ze niet wekelijks zie ( in het echt dan he) gelukkig skypen we wel elke week.
Maar naar het kaartje.
Het afdrukje is de feest digi van Heather voor de club van Tiets.
Ik heb haar ingekleurd met derwent potloden, verder gebruik gemaakt van joy mal 6002/0356 en de swirl  mal nr 6002/0359 voor de tekststempels heb ik gebruik gemaakt van de stempels van Noor design  sending messages nr 641/0317 waar ik de malletjes bij gebruikt heb die erbij horen  postage stamps nr 6002/0324.
De blaadjes zijn ook van joy nr 6002/0331. de bloemen zijn gestanst.
Al deze leuke spullen kun je kopen bij stampsandcards via facebook https://www.facebook.com/pages/Stampsandcards/539132219546124?
 want de webshop is nog under construction.
Hier loopt ook een leuke actie bij 750 likes op de pagina kun je daar een hele leuke stempel van paper nest dolls winnen.

 
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.
 
liefs Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten