woensdag 29 oktober 2014

birthday wishes for you

Hallo lieve bloggers,

vandaag een kaartje wat eens lekker makkelijk te maken is. ik werd geinspireerd door Jolanda van 't scraphuis, en heb er mijn eigen versie van gemaakt.
Ik heb eerst gewoon een kaart van 13,5 x 13,5 gepakt en randen beinkt met walnut stain, daarna rood cardstock en die op 13 x 13 gesneden en die ook beinkt.
toen weer wit cardstock en dat bewerkt. heb eerst bloemen gestempeld met versamark en daarna met roze panpastel erover. ook deze randen weer beinkt.
daar na de rand gemaakt, de rode rand is 5,5 x 13,5 en het witte cardstock is 5x 13. deze rand ben ik op gaan stempelen.
Wilde een vrouwelijk kaart maken dus de schoenen en parfumflesjes waren daar wel toepasselijk bij. Ik was tenslotte op de achtergrond ook met bloemen en roze begonnen.
toen heb ik de paspop op wit fluweelkarton gestempeld met versamark en daar zwart embos poeder over heen gestrooid. Dit met de heattool verwarmd. Daarna om het hele witte weg te werken nog een beetje met de roze panpastel erover en op het zwarte er weer goed vanaf gewreven zodat die weer goed naar voren kwam. Dit heb ik verhoogd op geplakt.
de tekststempel komt uit een setje van crafter's companion.
Wat pareltjes voor de afwerking en klaar was de kaart.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

 
bedankt voor het langskomen en jullie leuke berichtjes.
 
liefs Annemarie

1 opmerking: