donderdag 23 oktober 2014

Happy Bday for you

Hallo lieve bloggers,

Vandaag een verjaardagskaartje.
Ik heb de achtergrond bestempeld met bloemetjes met versamark en daarna bewerkt met panpastel.
Ik had nog leuke plaatjes liggen die ik op kaarten wilde gebruiken.
Heb het plaatje geplakt op een uitgesneden mal van noor design en die beinkt met distressinkt tattered rose.
Een stuk lint wat je kunt reafelen erachter gedaan en een stuk geribbeld karton. Zo kwam het plaatje verhoogd op de kaart en geeft het wat meer 3d effect.
Ik heb de swirl van Noordesign gebruikt en deze ook beinkt met distressinkt tattered rose.
Daarbij nog blaadjes uit gestanst van noor design en ook deze met tattered rose beinkt.
Wat bloemetjes uit de bloemenbak gehaald om het af te maken.
de tekst ook van Noor design gebruikt en zo een leuke verjaardagskaart gemaakt.

 
Bedankt voor het langskomen en jullie leuke berichtjes (ik geniet ervan)
 
liefs Annemarie

3 opmerkingen:


  1. Dit is echt een onwijs schitterende kaart, wowwww ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt Annemarie, hoe je met de panpastel hebt gestempeld, gaaf hoor, ook een prachtig plaatje erbij, de blaadjes heb je ook mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GOrgeous! Such Wonderful colours.
    I LOve the dies you've used.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen