woensdag 31 mei 2017

55

Goedemiddag allemaal,

Vandaag een kaartje gemaakt voor een speciaal iemand die 55 wordt deze week.
Ik heb voor alles de mallen van Elizabeth Craft Design gebrukt. Ik heb ze hier gehaald.
Het zijn echt sper mooie mallen die zo ontzettend mooi en gedetailleerd uitsnijden.




Als basis is gebruik gemaakt van de Rose Pocket,
hierop heb ik een rondje gesneden met een mal van Spelbinderd en daaromheen heb ik Lacy Poppies geplakt.
Hierop heb ik het getal 55 gestempeld met Versamagic Perfect Plumeria


De binnenkaart heb ik gemaakt met en Bokeh techniek, dee heb ik geleerd bij een workshop van Miranda Degenaars.
Hier heb ik  3 kleuren versamagic gebruikt.
Bovenaan heb ik weer een rondje geplakt (gesneden met een mal van Spelbinders) en daarop heb ik een vlinder egplakt, deze heb ik half gekleurd met  Versamagic pink Petunia

In het midden heb de tekst Happy Birthday , ook van Elizabeth Crafts Design, geplakt die ook net als de vlinder haf gekleurd heb met Versamagic Pink Petunia.


Zo ziet er dus uit samen.
ik vind het wel mooi gelukt. Ik ben op het idee gekomen door een kaart van Anita Izendoorn, zij maakt ontzettend veel mooie kaarten met deze produkten.


Bedankt weer voor het langskomen en tot een volgende kaart

Liefs
Annemarie














1 opmerking:

  1. Het is een schitterende kaart Annemarie, wat een mooie mallen heb je gebruikt.
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen