donderdag 4 mei 2017

Gefeliciteerd

                       Hallo allemaal,
Vandaag weer een kaartje van mij op het blog van Kleuren met Potloden.
Ik heb een digi gebruikt van Polkadoodles. Ze heet Dahlia Darling.
Ik heb haar ingekleurd met de Faber Castel Polychormos.
Deze keer een beetje out of the box gegaan met het kleuren van haar haar.
Ik wilde heel graag een keer haren kleuren in andere kleuren dan het "normale"haar. en ik vind het best aardig gelukt.
Ik heb haar op kraft papier verhoogd opgeplakt en aan de zijkant heb ik een mal van Sizzix gebruikt.
Daarachter heb ik fluweelkarton gebruikt en achter de gaten van het uitgestanste stuk heb ik wat gespeeld met distressinkt.
De tekst is een stans van Crealies en die heb ik half gekleurd met distressinkt.
Daarna nog wat frantage en toen vond ik het wel af. Misschien een beetje CAS maar wilde graag dat Dahlia Darling het middelpunt is.

 
Onder haar voeten heb ik nog wat met ligt en donkergrijs de bodem gekleurd.
 
Hieronder het plaatje met de kleuren die ik gebruikt heb.
 
Bedankt weer voor jullie komst en denken jullie nog aan de challenge. nog een paar dagen de tijd en dan weten we de winnaar.
 
Tot een volgende kaart!
 
 

2 opmerkingen:

  1. Je hebt op mijn blog een prijs gewonnen, wil je me mailen?
    Atbij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังเพลง

    BeantwoordenVerwijderen