dinsdag 1 oktober 2013

Fijne dag

Dat wens je toch iedereen die in het huwelijksbootje stapt, niet dan??? Ik heb een kaartje gemaakt voor een stel dat trouwt.
Wist eerst niet goed hoe ik het zou doen maar dit is het eindresultaat geworden.

 Zo ziet de voorkant eruit. Heb een Noor Design mal gebruikt en daar met de coluzzle het rondje uitgesneden en daarna ook uit het designpapier en de kaart. zo kon het bruidspaar van Magnoli binnen in de kaart geplakt worden. Het hart is ook een stempel van magnolia die ik uit geknipt heb.De bloem heb ik op verschillende maten geponst en daarna opgeplakt met daarachter de grote takjes van Joy craft en de kleine takjes met een martha stewart pons. Ik heb het plaatje ingekleurd met de derwent potloden.


Dit is nog even de binnenkant van de kaart.

Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer

liefs Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten