woensdag 9 oktober 2013

iets anders

Ik heb deze keer eens iets anders gemaakt. Mijn pennen en andere spullen die ik dagelijks gebruik voor mijn hobby stonden heel gezellig in een paar Ikea bekertjes. Ook leuk hoor van die kleurtjes op je tafel maar nu heb ik een soepblik opgepimpt en ik moet zeggen dat staat toch vele malen leuker.

Ik heb gewerkt met papier van My mind's eye, een stmepeltje van magnolia wat ik heb ingekleurd met derwent kleurpotloden, bloemetjes geponst en de takjes groot zijn van Noor design, kleine takjes met een pons, het labeltje is een stempel van magnolia en heb ik uitgeknipt. Het poppetje heb ik uitgesnast met een nestabillitie en de grotere daarachter ook.

voorkant

achterkant
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer.

liefs Annemarie

3 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk! Vooral dat lintje is een goed idee!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annemarie,
    Ik ben hier even op je blog langs gekomen nadat jij een berichtje op een van mijn layouts had achter gelaten.
    Leuk dat je er een van mij op je blog gebruikt, maar er is net alsof er een mistlaag over het geheel zit.
    Mail mij anders maar even op 31svdv@gmail.com, dat zal ik je even uitleggen hoe jij dat veranderen kan.

    Liefs, Sieta

    mijn blogs; http://creamutskaartjes.blogspot.nl/
    http://freeblog-layouts.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That's beautiful and a great idea. I love the "corset".

    Hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen