vrijdag 25 oktober 2013

Party

Zo eindelijk is de kaart voor Robin ook klaar. Wat is het toch moeilijk om een jongens/mannenkaart te maken zeg. Blijf het altijd lastig vinden.
Ik heb ook voor Robin een dubbele kaart gemaakt met een aankleding van binnen. Het papier is van Sassafrass, verder heb ik gebruikt een kleedje voor onder een gebakje, de nestabillities in de binnenkant van de kaart, de stempel weet ik even neit zo snel waar die van is maar die heb ik ingekleurd met de derwentpotloden, ik heb het vlaggelijntje gestanst met een Noor stans en de knopen zijn van Sizzix.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

 
de voorkant
 

 
en de binnenkant.
 
Bedankt weer voor het langskomen en de leuke berichtjes, vindt ze geweldig om te lezen.
Tot snel weer bij een volgende kaart.
 
liefs Annemarie

2 opmerkingen:

  1. Hallo Annemarie, ik vind het ook moeilijk hoor om jongens/mannenkaarten te maken, maar het is je goed gelukt hoor, je kaart is prachtig voor Robin.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog gefeliciteerd met Sanne en Robin, Annemarie, leuke kaarten hebben ze gekregen!!!!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen