maandag 14 maart 2016

een dikke knuffel

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien op het blog Kleuren met potloden
Ik heb gewerkt met een nieuwe mal van DDBD en daarop een digi van Teddy Bea genaamd Sunflower Bea.
Ik heb haar ingekleurd met de derwent colorsoft potloden.
Had gewoon zin in een beetje lente, het mag wat mij betreft warmer worden hoor.
Ik zal onder de foto de kleurnummer zetten.

 
het design papier is van Basic grey.
Tekststempel van Joy crafts en de bloemetjes komen uit mijn bak.

 
kleurnummers:
zonnebloem:  C060-C070-C080
Bloempot: C540 - C550
Bea Beer: C630 - C640
Trui: C440 - C460 - C430
grond: C440 - C430 - C420
schaduw:  C360
 
Bedankt voor het langskomen en tot een volgende kaart.
 
liefs Annemarie
 
ps: de challenge van de maand Maart is wel een leuke. Maak gebruik van ronde vormen. Kan dus je kaart zijn of ronde vormen op je kaart. Je kunt weer een leuke prijs winnen een $10,00 gift certificate van The Paper Shelter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten