maandag 7 maart 2016

Girl fun

Hallo lieve mensen.

Eindelijk weer eens een kaartje gemaakt. Griep gehad en wat is die hardnekkig zeg zeker 3 weken mee bezig geweest.
Maar goed nu weer lekker aan de freubel geweest.

Ik heb dit keer een drieluikje gemaakt met de Ticket mal van Dutch Doobadoo.
Is zo'n leuke mal, je kunt hem zo lang maken als je zelf wilt , ik heb het bij 3 gehouden.

In het midden heb ik een Bestie die ik ingekleurd heb met de distressinkt. Was weer heerlijk om mee te werken.
Had wat leuke filmpjes gezien over het kleuren van haar en heb haar haar blond gemaakt en door de accenten lijkt het heel natuurlijk vind ik zelf.
Op de roosjes heb ik glitter gedaan en dat heb ik gedaan met een marker van Wink of Stella en heb daar de clear voor gebruikt.
Ze zijn er in meerdere leuke kleuren maar met de clear zit je altijd goed.

het papier is het mooie papier van Bo Bunny, zo geweldig mooi, eigenlijk wil je daar niet teveel over heen plakken. Voor mijn gevoel heb ik er al teveel overheen geplakt maar het mooie papier is gelukkig nog wel zichtbaar.

Op de linkerkant heb ik de Cut-ies gebruikt het hartje en de gransrand en bloemetjes rand., verder teksten van Joy crafts.
Op de rechterkant heb ik de bloem meerdere keren geponst met de retropons en daar een mooie bloem mee gemaakt.
Achter de bloem het klimop van Marianne design en de takjes van joy crafts.

In het midden achter de bestie heb ik de mal van My Favourite Things gebruikt.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

 
bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart.
 
liefs Annemarie
 
met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge bij My besties Dutch girls design

3 opmerkingen:

  1. Hallo AnnemarieMooi is je drieluik, wat heb je mooi gekleurd met je Distress, prachtig gedaan hoor.
    Je kan deze kaart/drieluik ook mee laten doen aan de challenge van My Besties Dutch Girls Designs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Annemarie. Heel gaaf gekleurd! Ik vind het een toppertje! Gezellig dat je meedoet met de challenge van My Bestie Dutch Girls Designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje! leuk modelletje ook!
    bedankt voor je deelname bij de Dutch Besties Challenge:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen