dinsdag 8 maart 2016

workshop

Hallo lieve mensen,

Vandaag een kaartje wat ik een paar weken gelden heb gemaakt op een workshop van Anita Izendoorn.
Ik ben enorm fan van haar werk en wilde al heel lang een keer een workshop bij haar volgen om te spelen met de inkt.
Ik kan je zeggen het is een enorme aanrader.

De kaart die we gemaakt hebben is het toetje, de andere kaart is helaas nog niet af maar kan ik pas laten zien als alle workshops hiermee klaar zijn anders zou iemand die nog de workshop moet volgen al weten wat hij/zij gaat maken en dat zou niet leuk zijn want je wilt je altijd laten verrassen toch?

Het kaartje:
We hebben gewerkt met de aardbeien mal (deze waren al uitgestanst want als 10 man moet stansen dan wordt het een erg lange dag) van Elizabeth's design.
Deze hebben we geblend met de distressinkt, wat heerlijk en zo geleerd hoe je nu diepte geeft aan zo'n malletje.
Het is een ronde mal en in het midden hebben we geembost.
Voor mij was het heel erg wennen om niet de randen te beinkten maar ik vind het toch wel een hele mooie kaart geworden en heb enorm genoten van de workshop. Dit smaakt echt naar meer.

 
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart.
 
liefs Annemarie

2 opmerkingen:

  1. Het eindresultaat mag er in ieder geval wezen. Wat is die prachtig geworden.
    Ik ben benieuwd naar je andere kaart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden Annemarie, ik dacht eerst dat je een bordje had opgepimpt, maar het is een kaart en die is me toch schitterend.
    Ik ben er weg van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen