woensdag 5 november 2014

een theepot

Hallo lieve bloggers,

vandaag een kaart op mijn blog waar ik al een paar dagen mee bezig was. Kon maar niet het juiste papiertje erbij vinden en dan ook nog welke mallen ga je er verder bij gebruiken of welke niet.
Het was een hele bevalling maar hij is eindelijk klaar :D
De theepot 2x uitgetekend en geknipt. Op beiden heb ik design papier gedaan.
Heb ze met een splitpen aan elkaar gemaakt zodat je de achterste erachteruit kan draaien en daar wat op kan schrijven.
Aan de voorkant heb ik een Noormal gebruikt en een spellbinders mal.
het plaatje is van studiolight (geloof ik)
verder heb ik de bloemetjes gestanst, deze zijn van Nellie Snellen. Voor de middelste bloem heb ik de middelste van drie gebruikt zodat deze groter werd dan de twee buitenste. Wilde eerst de grootste bloem gebruiken maar dan werd hij wel heel erg groot en dat vond ik zelf niet leuk.
Voor de kleinere heb ik 3x de kleinste uitgestanst. Binnenin heb ik bij alle drie de sprietjes ook uitgestanst en daarop een roze parel geplakt.
Verder de grote takjes zijn van Noor design en de kleine takjes geponst met een pons van Martha Stewart.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

zo ziet de kaart eruit als hij gewoon staat.
 
hier zie hem uit elkaar gedraaid zodat je aan de binnenkant nog wat kunt schrijven.
 
bedankt voor het langskomen en jullie leuke berichtjes.
 
Liefs Annemarie
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige theepot!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a BEAutiful creation!
    I LOve your teapot..
    FABulous colours. Such pretty flowers too.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie theepot heb je ervan gemaakt. Mooi papier ook.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen