zondag 23 november 2014

kerstige groetjes

Hallo lieve Bloggers
 
Vandaag een kerstkaartje met de stermal van DDBD. Ik heb hem 2x uitgeknipt ui kraftpapier en 2x uit design papier en deze over elkaar heen geplakt.
Achter het plaatje (van Marianne Design) heb ik een Noormal gebruikt die ik gestanst heb uit kraftpapier.
de takjes zijn van noor en de bloemetjes van Nellie Snellen en daarop een pareltje. De tekst is gestempeld op kraft en uitgeknipt en is van Noor design.
 
Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden.
 
 
 
 
bedankt voor het langskomen en de leuke reacties
 
liefs Annemarie

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstster en mooi van kleur.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk geworden, Annemarie, en je bloem vind ik super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen