woensdag 19 november 2014

X mas

Hallo lieve bloggers,

Nou gister wel een dagje gehad zeg. pfff moet om 05.00 uur op om om 06.00 uur te vertrekken naar Antwerpen naar °het Universitair Ziekenhuis Antwerpen voor een botscan waarbij ze een vloeistof inspuiten en we moesten er om 09.30 uur zijn.
Wat een ellende op de weg, meerdere keren file waaarbij 17 km bij utrecht, maar toen we die voorbij waren hadden we nog steeds kans om op tijd in het ziekenhuis te zijn maar helaas ook file op de ring van Antwerpen dus om 10.30 eindelijk in het ziekenhuis.
Daar eerst naar de afdeling Nucleaire geneeskunde van het ziekenhuis voor de inspuiting. Dan moet je 3 uur wachten voor ze een scan kunnen maken omdat de vloeistof door je lichaam moet komen. Dus op naar het volgende ziekenhuis waar ze mijn neurostimulator opnieuw moesten instellen want die doet niet meer zo goed zijn werk. Nou dat is dan altijd binnen een kwartier gepiept dus heeft hij hem met 10% meer in gesteld. Dit vond hij wel heftig maar ja heb zoveel pijn dat we het wel even zo moeten proberen. Hij is helaas de enige in heel Europa die deze instelling kan realiseren dus dat is steeds een heel stuk rijden maar heb het er wel voor over hoor.
Nadien weer terug naar het UZA voor de scan, moesten nog even wachten dus eerst maar wat drinken. nou dan ga je de scan in. ziet er allemaal heel eng uit maar valt wel mee hoor is gewoon een groot apparaat. eerst het gehele skelet op de plaat en daarna naar een ander apparaat waar ze nog fragmenten van mijn onderrug en bekken in 3d op de plaat hebben gelegd. Klinkt allemaal wel heel erg interessant he, maar hoop wel dat er nu eindelijk eens iets uitkomt waardoor ze weten waarom ik zo´n enorme pijn in mijn been heb en er af en toe ook doorheen zak. Mijn neurostimulator doet in principe zijn werk wel voor de zenuwbeschadiging maar die andere klachten zijn niet echt traceerbaar voor de artsen dus hopen dat we nu weer wat verder komen. Maar goed dit moest ik even kwijt hoor, nnu even naar mijn kaart.
Het is een kerstkaar gemaakt met een plaatje van Marianne design. Zijn hele leuke lieve plaatjes en lekker makkelijk te verwerken op een kaart.
Ik heb met design papier van magnolia gewerkt en mezelf uitgedaagd een kaart in het groen te maken ( is namelijk niet mijn favoriete kleur, alleen voor takjes dan) maar vindt het wel gelukt.
Heb een mal van Noordesign gebruikt, ook 1 van de bingokaartjes met x-mas gebruikt zodat je alleen de tekst ziet. de rand is geponst met een pons van Martha Stewart. de bloemetjes zijn van Nellie Snellen, takjes weer van Noordesign en een plakpareltje erin en klaar is de kaart.

Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

 
bedankt voor het langskomen en jullie leuke berichtjes
 
liefs Annemarie

3 opmerkingen:

  1. Jeetje Annemarie wat een toestand... wanneer krijg je de uitslag van de scan?
    Sterkte!
    Je kaart is trouwens écht toppie!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoop dat alles goed met je gaat, Annemarie, ik schrik hier van, het is niet niks! sterkte!
    je kaart is super mooi, groen is mijn favoriete kleur!

    BeantwoordenVerwijderen