donderdag 13 november 2014

Merry christmas

Hallo lieve Bloggers,
 
Vandaag laat ik jullie mijn kaartje zien wat mijn eerste kaartje is op het blog van kleuren met potloden waar ik nu deel mag uitmaken van het design team.
Wat was ik blij toen ik te horen kreeg dat ik bij de drie dames zat, die uitgekozen waren om van november t/m april in hun design team mag zitten.
Ik vind het super om te kleuren dus dat was een schot in de roos.
Dit is dus mijn eerst kaartje voor het blog wat ik gekleurd heb met mijn derwent potloden. ook heb ik mijn gewonnen prijs van Nellie Snellen erop verwerkt.
Dit is de roze met de bloem die links onder op de kaart zit.
Alle details en kleuren die ik gebruikt heb kunnen jullie lezen in het bericht op het blog: Kleuren met potloden
 
Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
ik ga snel verder kleuren want wil nog graag mooie dingen maken voor het blog waar ik nu deel mag uitmaken van design team. Yippie!!!!
 
 
 
 
 
Bedankt voor het langskomen en de leuke berichtjes.
 
liefs Annemarie

2 opmerkingen:

  1. Hoi Annemarie,
    Ik ben via-via op de blog gekomen en heb even lekker rondgesnuffel. Wat veel moois! Ben gelijk je volger geworden. Ook de kerstkaart hierboven is schitterend. Heel leuk gedaan met de zachte kleuren en het rozet erop.
    Fijn weekend en groetjes,
    Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Gefeliciteerd dat je in het dt zit,
    je hebt een hele mooie kaart gemaakt ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen