zaterdag 7 november 2015

Hallo lieve mensen,

Vandaag is het mijn beurt om iets op het  blog van kleuren met potloden te plaatsen.
Eindelijk aan de kerstkaartjes begonnen alhoewel ik nog zoveel andere leuke kaarten wil maken LOL.
Ik ben begonnen met de stermal van DDBD die heb ik eerst op 2 maten met kraftkarton getekend en uitgeknipt en daar dan weer een maatje kleiner met designpapier.
Daarna heb ik een witte ster uitgetekend en geknipt. Deze heb ik bestempeld met een stempel van Crealies met distressinkt. daarna heb ik die ook nog met dezelfde stempel bestempeld met versamark en daar frantage op gestrooid, Dit verhit met de heattool. )vindt dat zo´n gaaf effect geven op je kaarten.

de magnolia heb ik ingekleurd met de derwent kleurpotloden.
Nog wat sneeuwsterren uit de MFT mallen gestanst om het een beetje af te maken.

 
de gehele kaart.
 
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
 
 
 
de kleurnummers:
 
huid: C540, C560, C590, C180
laarzen:  C510
haar: C590, C640
poncho, wanten en muts: C330, C340
sneeuwpop: C070, C650, C670
 
Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende kaart.
 
 
liefs Annemarie

6 opmerkingen:


  1. Wat een te gek kaartje, heel erg mooi ☺
    Je kunt wel bij onze challenge mee doen bij De Egel....
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Annemarie, mooi model zo in de stervorm, prachtig gekleurd met je potloden, ik ben weg van deze prachtige kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig modelletje Annemarie....bofkont die deze kaart krijgt!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes zie ik hier!!!
    Ik ben je nieuwe volger...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. At een prachtige kerstkaart. Schattige Tilda.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. At een prachtige kerstkaart. Schattige Tilda.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen