maandag 2 november 2015

van harte gefeliciteerd

Hallo lieve mensen,

Vandaag een kaartje dat ik heb gemaakt voor de verjaardag van mijn dochter. Zij werd 19 jaar alweer, wat gaat dat toch hard.
Ik heb een kaart gemaakt naar een voorbeeld van Nicole.

Ik ben begonnen met kraft. en zoals altijd beinkt ik altijd de randen met distressinkt walnut stain.
Het designpapier is van Studio light.
Het plaatje is van Kenny K en heb ik ingekleurd met sennelier.
Heb helaas niet de kleuren genoteerd dus die kan ik niet vertellen.

Verder heb ik van DDBD de mal met de cijfers gebruikt. Eerst op zwart cardstock en daarna het designpapier.
de tekst van harte gefeliciteerd is van een tekstmal van Marianne Design.

Verder takjes gebruikt van Joy crafts en bloemetjes.

ik ben benieuwd wat jullie er van vinden .
En mijn zoon was ook jarig maar die kaart zal ik jullie morgen laten zien ;)


De buitenkant

Als je hem openvouwt ziet hij er zo uit.
 
 
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart.
 
liefs Annemarie

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model kaart en prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke kaart geworden dit
    mooi gekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Annemarie, zowel de mooi gekleurde buitenkant als de verrassing aan de binnenkant. Je dochter vond hem vast mooi, nog van harte gefeliciteerd met haar verjaardag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beeldschone kaart heb je voor je dochter gemaakt Annemarie, gefeliciteerd, alweer 19 wat gaat dat hard hè.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen