dinsdag 3 november 2015

Happy birthday

Goedemiddag lieve mensen.
 
Vandaag het beloofde kaartje voor mijn zoon. Ja als je een tweeling hebt moet je dus 2 kaartjes maken. Maar dat vind ik helemaal niet erg hoor.
Voor Robin een kaartje gemaakt met een jongensstempel en aangezien hij 19 werd (wat je natuurlijk op de kaart kunt zien) moest het natuurlijk niet een te kinderachtig plaatje zijn.
Heb dus voor deze stoere jongeman gekozen en ingekleurd met Sennelier.
Het designpapier is uit een pakketje van Wild Rose Studio.
Ik heb de stempel rondom uitgeknipt en de witte achtergrond gestanst met een mal van My favourite Things. Wat zijn die mallen toch gaaf en mooi.
 
Verder de filmpstrip van Joy crafts gebruikt en 2 takjes met een bloemetje (niet te veel want dat kan niet op een mannenkaart LOL)
 
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. is het zelfde patroon als de vorige maar toch twee verschillende kaarten geworden denk ik.
 
 
 
 
 
de voorkant

de binnenkant

close up van de tekst die gelukkig in het echt beter zichtbaar is dan op de foto.
 
Bedankt weer voor het langskomen en jullie berichtje op de vorige kaart, erg leuk om te lezen. En tot de volgende kaart.
 
liefs Annemarie

1 opmerking: