maandag 30 november 2015

wishing you......

Hallo lieve mensen.
 
Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te plaatsenop het blog van kleuren met potloden.
Ik ben maar in de kerstsfeer gebleven en heb en dit kaartje gemaakt.
Het model komt van internet en heb ik gemaakt voor de challenge bij be challenged op facbook.
het was best een werkje om hem te maken , steeds wist ik niet wat ik nu precies wilde , maar uiteindelijk is dit eruit gerold.
Het plaatje heb ik ingekleurd met mijn derwent potloden.
 
 
 
 
 
Hieronder even een foto van de "binnenkant".
Het mooie is dat je hem kunt vouwen en in een gewone envelop past.
 
 
Close up van het gekleurde plaatje

 
de kleurnummers weer even op een rijtje.
 
huid: C530,540 en 550
haar: C530,630
broek en muts: C550 +540
                         C360 +370
shirt: C550
achtergrond: C340 +330
grond: C510+640
 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Bedankt dat jullie weer langskwamen en tot een volgende kaart
 
liefs Annemarie

2 opmerkingen:

  1. Gaaf modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een schatje van een kaart Annemarie, je hebt weer prachtig gekleurd, het model is ook héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen