donderdag 26 november 2015

Sweet 16

 
 
Hallo lieve mensen,
 
vandaag een kaartje voor de voorraad.
Ik ben aan de gang gegaan met Tilda uit de Italy serie. Vond haar zo geweldig op dat scootertje.
Heb haar ingekleurd met de distress inkt.
Ook weer heerlijk om te doen, en ik heb nu alle kleuren (alhoewel er is alweer een nieuwe kleur op de markt) dus kan vooruit.
heb haar uitgestanst met een mal van MFT waar de kruissteek op komt.
 
 
 
Ik heb de swing card van Dutchdoobadoo gebruikt. heb hem een stukje ingekort.
Ook de cijfers komen van een DDBD stencil. Zo fijn om mee te werken. je tekent het over en knipt het uit. geen machine voor nodig.
Het hart achter de 16 komt van een sizzix set en daar heb ik de tekst sweet op gestempeld.
 
 
 
De tekststempel Hieperdepiep is van Joy crafts.
De bloemen uit geponst , beinkt en een beetje gevouwen.
daarachter twee takjes van een Joy crafts mal en onder de kleine bloemen de dennenappels van craftemotions

 
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart.
 
 
liefs Annemarie


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke frisse kaart heb je gemaakt Annemarie. Tilda ziet er helemaal hip uit op haar scooter en het model kaart is ook gaaf. Mooi ingekleurd met je distressinkten vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje heb je van deze leuke stempel gemaakt. Erg mooi ingekleurd ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen