zaterdag 28 november 2015

season's greetings

Halle lieve mensen,
 
Vandaag alweer een creatie op mijn blog.
Heb er momenteel ook helemaal zin in, zo leuk om weer heerlijk bezig te zijn en ook een fijne afleiding van pijn.
Vandaag de mok, een hele nieuwe mal van DDBD. Zo leuk hij zal vast nog wel eens voorbij komen want ik heb er nog wel wat ideetjes mee.
Het is heel makkelijk en deze keer niet teveel gedaan wamt het papier dat ik gebruikt heb is van Studio light Sweet winter season. En om dat mooie papier niet vol te plakken (want dat is zo zonde) alleen een plaatje ook van dezelfde serie gebruikt.
Met een labelstans van crealies  CLDD16 een label gemaakt waar ik de tekst season's greetings op gestempeld heb. (geen idee meer van wie die is)
Wat frantage op de label en het oor van de mok.
Als afwerking nog wat schaatsjes (die heb ik gekregen), wat takjes met een Nellie Snellen pons en little bells van Marianne Design.
 
 
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Bedankt voor het langskomen en jullie reacties (leuk om die te lezen) en tot de volgende kaart.
 
liefs Annemarie

1 opmerking:

  1. Doe mij ook maar een koppie...:-), leuk gedaan hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen